اخبار تصویری اخبار ویدئویی
درباره ما

در دنیایی امروزه که با پیشرفت تکنولوژی اشخاص هر روزه در معرض بمباران پیغام ها قرار می گیرند، ارتباط با هر شخص به صورت خاص یعنی ارسال پیام های متفاوتی برای هر گروه خاص از مردم در ارتباط عمومی یکی از مهمترین شیوه هاست.

امروزه از نظر شکل و محتوا تفاوت هایی زیادی در رسانه ها ایجاد شده که این گوناگونی راه هایی متفاوت در جهت انتقال پیام ها به وجود آورده است، با توجه به پیشرفت تکنولوژی دیجیتال و با فرصت هایی که بدست می آید ارتباطات جمعی دستخوش تحولات سریعی شده است.

امکان برقراری رابطه مناسب با وسائل ارتباط جمعی مانند مطبوعات و نشریات راه مثبتی جهت برقراری ارتباطات مردمی می باشد. چنانچه به این موضوع به صورت معکوس نگاه کنیم هر گونه اشتباهی در برقراری رابطه با مطبوعات خسارت های فراوانی ایجاد خواهد کرد.

پایه ارتباطات رسانه ای را «داده»، «اطلاعات» و «عقل» تشکیل می دهد. قدرت رسانه ها، اطلاع رسانی به انتشار، و بوجود آوردن قدرت ترجیح و انتخاب در جامعه می باشد، امروزه هر موسسه، به قدرت انکارناپذیر رسانه ها جهت شناسانده شدن (معرفی شدن) پی برده است. نیاز به «معرفی صحیح و با هدف» روز به روز بیشتر مشاهده می گردد.

رسانه های ارتباطی باید با یک استراتژی صحیح و متناسب با تبلیغات بتوانند اطلاعات مورد نظر یک موسسه را بدست آورده و آن را به بهترین شکل و شیوه، به صورت خبر تهیه و تدوین نمایند.


گروه رسانه ای راه فردا- این رسانه فعالیت خود را از سال 1385 با اخذ مجوز هفته نامه راه فردا و با همکاری تیمی متشکل از متخصصان و فارغ التحصیلان رشته های روزنامه نگاری، تبلیغات، روابط عمومی و گرافیک آغاز کرده و طی 13 سال تجربه در زمینه تهیه محتوای تخصصی در حوزه های مختلف، طراحی اخبار و گزارشات جهت اثرگذاری بر افکار عمومی، ارائه تحلیل های کارشناسی و پیگیری مطالبات و مشکلات مردم از مسئولان و سازمان ها، جایگاه مطلوبی را نزد اقشار مختلف جامعه کسب نموده است.

سایت خبری تحلیلی راه فردا بخاطر گستردگی و سرعت انتشار اخبار مورد استقبال مردم، سازمان ها و نهادهای دولتی و شرکت های خصوصی قرار گرفته و پیگیری های خبرنگاران گروه جهت شناسایی و معرفی راهکارها ، یافتن نقاط ضعف و کارکردهای مثبت ، موانع رونق اقتصادی، تقویت تولید ملی و معرفی مدیران و نهادهای موثر در رونق اقتصادی کشور همواره مورد توجه و رضایت مخاطبان بوده است.


خط مشی گروه رسانه‌ای راه فردا:

  1. پايبندي به آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و پاسداري از محتواي شعار جاودانه «استقلال، آزادي ، جمهوري اسلامي» به عنوان عصاره‌ مطالبات ملت بزرگ ايران و تلاش در جهت تحقق كامل آن همواره سرلوحه فعاليت‌هاي این مجموعه قرار دارد.در اين زمينه، با تاكيد بر اشاعه گفتمان ، ادبيات و فرهنگ اصيل انقلاب اسلامي، حمايت از اصول ، ارزش‌ها و اركان نظام مقدس جمهوري اسلامي را وظيفه خود مي‌داند.
  2. اعتقاد و التزام به قانون اساسي جمهور اسلامی ایران و دفاع از آن به عوان ميثاق ملي و تلاش در جهت حاكميت و اجراي قانون اساسي از اصول موكد حاكم بر گروه رسانه ای راه فردا است.
  3. پايبندي به آرمان‌ها و آموزه‌هاي و الاي حضرت امام خميني(ره)، بنيان‌گذار جمهوري اسلامي و تلاش در جهت ترويج انديشه‌ها و رهنمودهاي ايشان، به ويژه تكيه بر وصيت‌نامه سياسي – الهي ايشان از اصول خدشه‌ناپذير مجموعه است.
  4. اعتقاد و التزام عملي به ولايت فقيه به همراه دفاع از اصل ولايت فقيه و تبيين و ترويج ديدگاههاي مقام معظم رهبري، اصل هميشگي حاكم بر سياست‌هاي این مجموعه است.


میثاق‌نامه داخلی، گروه رسانه‌ای راه فردا:

  1. از تخریب سایر رسانه‌ها، کارشکنی و رقابت‌های مخرب در میان سازمان‌های خبری، پرهیز و تعامل سازنده و هم‌افزا را پیگیری کنند.
  2. از سرقت ادبي، تحریف متن‌های اقتباس‌شده از منابع خبری در قالب نقل غیرمستقیم پرهیز نمایند.
  3. از ضبط مخفیانه مصاحبه‌ها پرهیز کنند و فایل صوتی و تصویری افراد را فقط پس از اعلام رضایت کتبی افراد منتشر کنند.
  4. حقوق شخصی افراد تحت مدیریت (نظیر حفظ اطلاعات شخصی، پرداخت حقوق و مزایا، بیمه و ...) را مراعات کنند.
  5. از نشر اطلاعاتی که شامل محتوای دروغ، شایعه پراکنی، تهمت، اهانت، فحاشی، تمسخر، هجو، افشای سر و اضرار به غیر باشد، جلوگیری کنند.
  6. از تضییع حقوق افراد و نقض حریم خصوصی و دامن‌زدن به اختلافات خانوادگی بپرهیزند.
  7. در صورت بروز خطا حتی بدون اعتراض فرد ذینفع، سریعا در جهت رفع آن بکوشند.
  8. در انتخاب تیتر،‌ از اغواگری، بزرگنمایی غیرواقعی، استنباط غیرمنطبق با متن خودداری کنند.
  9. هیچ خبر و گزارشی را پیش از اطمینان کامل از صحت آن منتشر نمی‌کنند.
  10. چنانچه مصاحبه‌شونده یا مرجع خبر، درخواست عدم انتشار مصاحبه یا خبری را داشته باشد، آن را محترم بشمارند.
  11. هر پاسخ شامل توضیح، تکذیب و نظایر آن را که از سوی افراد ذینفع واصل می‌شود، منتشر کنند و چنانچه قرار است به آن واکنشی نداشته باشند، کاملا مودبانه و محترمانه باشد.